|
Читацький щоденник
Бердянська загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ступенів
Вимоги до ведення читацького щоденника
У читацькому щоденнику мають бути представлені всі теми певного класу. До нього рекомендується занотовувати основні дані про письменника та обраний твір, осмислюючи прочитане, даючи власну оцінку за планом.
Для цього необхідно:
– ретельно опрацювати тексти,
–залучити літературно-критичні роботи,
–переглянути відповідний матеріал підручника.
Читацький щоденник ведеться систематично.
Наприкінці І семестру та навчального року виставляється оцінка за ведення, а також учень може поставити собі сам оцінку.
Пропонується дати відповіді на питання анкети, щоб зробити висновки щодо вивчення української літератури в подальшому.
Робота в читацькому щоденнику ведеться охайно.
Успіхів Вам! |
Основні дані про письменника/поета
 
|
Прізвище
Ім'я
по батькові
Роки життя
|
Країна письменника/поета
Місце народження
Дата народження
Навчання
Назви творів
Цікавий факт
|
|
|
Аналіз прочитаного твору
Назва
Рік написання
Мова оригіналу
Тема
Ідея
Основна думка
Жанр
Римування
Віршовий розмір
Система образів
Художні засоби
Словникова робота
Мої враження, емоції,
почуття від твору
Питання до автора твору
|
|
Ілюстарація до твору
Мої поради "Читач - читачеві"
Вікторина до улюбленого твору
Відгук на улюблений твір
Презентація улюбленого твору
Оцінка за ведення читацького щоденника
|
Анкета Любий друже, дай, будь ласка, відповіді на подані питання.
Аналіз результатів допоможе тобі зробити висновки щодо вивчення української літератури за минулий навчальний рік.
|
- За останній рік я став більше читати
- Мої читацькі інтереси змінилися
- Я дізнався багато нового з творів, які вивчали в 5-му класі
- Завдання з теорії літератури допомагають мені краще зрозуміти художні твори
- Я вмію аналізувати епічні та ліричні твори
- Я вмію характеризувати літературних героїв, порівнювати їх, давати оцінку їхнім вчинкам
- Мені цікаво висловлювати власні міркування про зміст твору, його героїв
- Я вмію знаходити в текстах художні засоби, а також намагаюсь уживати їх у мовленні
- Я вмію виразно читати художній текст
- Мені подобається обговорювати прочитане з рідними, друзями, обмінюватися художніми творами
- Я можу розповісти про найцікавіші епізоди життя улюбленого письменника
- Я можу розповісти про найцікавіші епізоди з улюбленої книжки
- Моє мовлення стало більш багатим
- Я став більше читати українською мовою
- Я став краще ставитися до книжки
- Я вважаю рівень своїх знань з української літератури високим
- Я хочу й надалі вивчати українську літературу
|
|
|
(6 клас)
1. Українські народні перекази. "Де взялися запорожці".
2. Стрілецькі пісні: Чарнецький С. "Ой у лузі червона калина похилилася", Богдан Лепкий "Журавлі" (Видиш, брате мій).
3. Ткач М. "Сину, качки летять".
4. Л.Глібов "Вовк та ягня", "Муха й бджола", "Вовк і кіт", "Щука".
5. Шевченко Т. "Ой три шляхи широкії", "Тече вода з-під явора".
6. Вовчок М. "Два сини".
7. Руданський С. "Добре торгувалось", "Вовки", "Запорожці у короля", "Окуляри", "Козак і король".
8. Грінченко Б. "Батько і дочка", "Екзамен".
9. Яків Щоголів "Листопад".
10. Спиридон Черкасенко "Маленький горбань".
11. Микола Вороний "Євшан-зілля".
12. Богдан-Ігор Антонич "Різдво", "Коляда".
13. О.Олесь "Печенізька облога Києва", "Метелиця чи дівчина".
14. Бордуляк Т. "Дід Макар".
15. Віктор Кава "Пиріжок з калиною".
16. Дніпрова Чайка. "Дівчина-чайка", "Морське серце".
17. К.Малицька "Серце", "Соловій".
18. Максим Рильський "Пісні", "Порада", "Ознаки весни".
19. Остап Вишня "Перший диктант", "Як ми колись учились", "Петрик, Резеда та бариня".
20. Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки".
21. Ігор Калинець "Писанки", "Веселка", "Блискавка", "Стежечка".
22. Ярослав Стельмах "Химера лісового озера, або Митькозавр із Юрківки".
23. Комар Б. "Диваки".
24. Костенко Л. "Кольорові миші".
25. Вінграновський М. "Первинка", "Грім", "Що робить сонце уночі", "Гусенятко".
26. Давидов А. "Катамаран".
27. Чайковський А. "В Острозькій - школі" (з роману "Сагайдачний").
|
|